2013. december 14., szombat

Megvannak az év e-book készítői!

Dworkyll eredményt hirdetett:



Kis időráhagyással ugyan, de mára végleges eredmény született az e-book szépségversenyről. A közönségszavazatok nyertese az iPubs.hu.
A szakmai értékelés egyébként Professore érdeme, és itt lehet elolvasni.


Kaptunk egy Bónusztrekket: az egoramédia a versenykezdésre nem készült el a pályamunkájával, de ettől függetlenül  megtekinthető a végső eredményük.
Azt kell mondanom, sem a közönségdíj, sem a szakmai ítélet nem tükrözte a saját véleményemet, de mindenképpen tiszteletben tartom, és ezennel kijelentem, hogy 2014 e-book készítőjének az eClassic-ot és az iPubs.hu-t fogom megnevezni. Mivel a verseny ideje alatt négy regényt és két antológiát kellett különböző platformokra szelídítenem, alkalmam sem volt elmélyedni a technikai nüanszokban, így csupán a könyvek áttekintését tettem meg. Ezek alapján az eKönyv kiadványai lopták be magukat a szívembe, pl. az Így szerettek ők... eleganciája.


Megjegyzem, a közönségszavazat leadásakor akaratlanul is trollkodtam kicsinyt: az egyszerű oda-vissza lépegetéssel másodpercek alatt betoltam négy szavazatot, pedig csak egy infó miatt léptem vissza, majd leellenőrizni, hogy tényleg én okozom-e a plusz szavazatokat. Talán senki más nem vette észre ezt a kis bibit, és nem kezdett el óriáskígyót készíteni a kedvence grafikonjából, de ha igen, lelke rajta - az anyagi jutalom úgyis szinte jelképes: a győztes egy jó pizza boldog tulajdonosa - lesz majd januárban... vagy februárban...

Forrás: 

Nincsenek megjegyzések: